Blogger Layouts

Yang Tersayang !

pengunjung terhormat !

heart clip art heart clip art heart clip art heart clip art

faiz , mine !

Daisypath Anniversary tickers
#status!
excited dengan kehidupan sekarang !.

Khamis, 26 Julai 2012

Kehidupan Baru !

Assalammualaikum ,,

hye alls. ,, wahh..rasenye dah lame x update blog ny...bercapuk... ! haha..maklum la sejak2 kerja ny memang busy sgt... xde masa nak update blog ny..balik keje je terus berehat and ape lagi ,, tidurla..hahaha.. by the way,,terima kasihla pada kawan2 yang masih lagi nak baca blog as ny.. blog simple je..huhu..

so,,macam2 mana kawan2 as ? sehat sejahtera x bulan puasa ny ? puasa dah ponteng berapa hari ? haha..ny tahun pertama as berpuasa waktu bekerja..penat sikitla rasanye... as kerja cawangan teknologi maklumat kat ibupejabat seremban 2.. waktu office hour.. malam lak lau ada on call kena pergi ..penat..penat..haha.. tapi apa pun saya bersyukur pada YANG MAHA ESA sebab bagi as rezeki yang besar ini setelah as menjalani dugaan besar selama 6 bulan untuk mendapatkan kerjaya ny.. Alhamdulillah...

kawan-kawan ,,

citer sini habis sini la ea..bile as pikir2 balek kan .. selepas as putus dengan Mr. Am dan Mr. AF,, hidup as banyak berubah ... memang pada mulenye ,, hidup as sengsara sangat tapi mungkin ada hikmahnye as putus dengan diorang.. nak tahu apa hikmah sebaliknye  ? yang pertama ,, as dapat tawaran masuk ke Akademi Bomba Dan Penyelamat Wakaf Tapai , Terengganu ....as ditawarkan jawatan pegawai bomba dan menjalani recruit selama 6 bulan kat sane.. selepas itu,, as mengenali seorang lelaki bernama Mohd Faizz di akademi.. kami berkawan sehinggalah as bawa faizz jumpe family pada hari kami dibenarkan cuti untuk pulang ke kampung..nak kenalkan kat family la katekan ..hahaha...alhamdulillah ,, family as terima dengan hati yang terbuka... hubungan kami makin rapat dan berstatus "Couple". Sehinggalah hari Majlis Tamat Latihan kami,,,faizz sarungkan cincin kat tangan as dengan niat nak melamar as katenye..huhu..segann I ,, you! haha..as pun kenal lah dengan family dye.. family dye baik sangat .. as suke sangat..Hubungan kami berlanjutan sehingga sekarang dan perancangan kami akan ditunangkan pada 31 Ogos 2012 .. Alhamdulillah ! Pihak lelaki mintak majlisnye diawalkan .. Insyaallah..itu semu bergantung pada ayah as.. as terima je..haha..bukan gatal taw... As harap jodoh as dengan Faizz berkekalan ...dye yang terbaik untuk as ..dye banyak berkorban untuk as... kawan-kawan doakan jodoh kami ye..


p/s : shhh,,,! sye sayang awak Mohd Faizz Mohd Pauzi !
awak dah baca , silalah comment ! =D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan