Blogger Layouts

Yang Tersayang !

pengunjung terhormat !

heart clip art heart clip art heart clip art heart clip art

faiz , mine !

Daisypath Anniversary tickers
#status!
excited dengan kehidupan sekarang !.

Isnin, 22 Ogos 2011

patut ke bersikap macam ny ?

hye rakan2 blogger sekalian ,,
sehat hary ny ??

hary ny aku ada nak kongsi sikit peristiwa sediy . aku memang x sangka akan terjadi . iny tentang ex aku dan awek dye ..  aku memang xley tengok ex aku ny sediy2 ,, aku dapat tahu yang hubungan mereka mula goyah... aku kesian dan aku cube membantu .. aku bagi mesej dengan awek ex aku ny ,,,


dye membalas , ( ok , thanks , salam ).... aku ingat pastu , dye xkan ada pape .. bila malam tibe , abg aku tanye aku ada bagi mesej pape ke kat sorg budak ny .. aku cakap la ada and mane dye tahu .. abg aku beritahu yang awek ex aku ny , dye COPY PASTE mesej yang aku send kt dye tue kat note post facebook...aku x puas hati , aku sendiri tengok...memang betul .. ya allah ,, malu nye aku.. aku pelik nape dye sanggup wat macam tue ... siap MENTION nama aku lagi kat situ . ada kawan2 dye yang add aku... bengang giler aku ,,,, aku bagi lagi mesej kat dye , dengan niat menegur kesilapan dye tue , ..korang tahu , dye balas ape ?? bacela kat bawah ny ,,,,


ny mesejnye...aku masih bersabar .. bile pas dye balas tuue , dye ley tulis status fb dye , ( wei , ko xyah r nak menyibok hal orang ! lau ko nak dye , amikla SIAL !! ) astaghfirullah , aku memang x sangke giler dye sanggup tulis status macam tue untuk aku ..  aku memang marah ngan status dye , tapi aku masih bersabar walaupun dalam hati ny membara ... seperti diatas la mesej last aku beri kat dye ... tapi yang memeranjatkan lagi , mesej terakhir yang dye bgey kat aku ny ,,,,


memang melampau... tapi aku masih sabar ,,,aku masih hormat dye sebagai perempuan...aku pun x tahu ape maslah dye , aku hanye menegur , tapi iny yang aku dapat...ada beberapa response terhadap mesej dye pada aku,,, 


 terima kasih la... aku x mendoakan yang buruk2 untuk dye , aku cume mintak dye hormat MARUAH orang dan HARGA DIRI orang lain . jangan main cakap lepas ... aku memang x SECHANTEK kau ! aku x belajar SETINGGI gunung everest ! tapi dengan rezeki yang ALLAH beri pada aku , aku dah ada masa depan aku , cume perlu berusaha lagi sikit jek... walau seteruk aku , aku masih lagi hormat kau ... mungkin kalau dengan orang lain kau lagi dimaki hamun ,, tapi aku terima makian kau untuk aku .. hanya ALLAH yang akan membalas nye ,...yang paling penting kau sedar pe kesilapan kau .. ok ?aku bukan nak malukan kau tapi aku nak iny jadi pengajaran bagi semua orang,,, terima kasih .. 

p/s  : terima kasih kepada  dalilah hamid kerana mengetag saye .. hope entry doa untuk pasangan kekasih menjadi panduan anda bersama hamim hashim .. dan semoga bahagia 




awak dah baca , silalah comment ! =D

4 ulasan:

  1. banyakan bersabar dlm bulan puasa nie...hehe

    BalasPadam
  2. sedang bersabar juga ny ,,hehe ,,hurm,, what ur URL blog rosley aries ?

    BalasPadam