Blogger Layouts

Yang Tersayang !

pengunjung terhormat !

heart clip art heart clip art heart clip art heart clip art

faiz , mine !

Daisypath Anniversary tickers
#status!
excited dengan kehidupan sekarang !.

Jumaat, 19 Ogos 2011

Doa untuk sang kekasih ♥

Morning wahai penjenguk blog ku ! 
awal bangun ary ny ,, HAHA !  *joke saja*
puasa yg ke-20 
anda puasa x ?
pastikan puasa oke ? ( bagy yg boleh =D )

     hye alls ,, hary ny aku nak kongsi serba sedikit tentang cinta ..HAHA ! bukan ape ,,skunk ny semua orang dah ada pasangan sendirikan ? semuanye chantek dan hensem belaka .. kadang2 cemburu tengok orang berPACARan ny .. yela , aku belum ada yang special lagey ,,xde yang sangkut .. muke macam UGLY BETTY ,, memang xde sape yang nak.. HOHO ~ 

     kepada pasangan yang sedang bercinta , aku doakan korang sentiasa bahagia dan kekal bersama .. sebenarnye aryny nak kongsi sikit doa untuk pasangan bercinta .. kepada yang mengharapkan hubungan korang berkekalan , amalkan baca doa ny key ,, mehh , kite berdoa * tadah tangan semua.. * 

ALLAH YANG MAHA PEMURAH DAN YANG MAHA PENGAMPUN

Terima kasih kerana Engkau telah menciptakan dia dan mempertemukan dia denganku , 
Terima kasih untuk saat-saat indah yang dapat kami nikmati bersama , 
Terima kasih atas setiap pertemuan yang dapat kami lalui bersama , 

Ya Allah , 
Sucikanlah hatiku , 
Agar aku dapat melaksanakan perintahmu dan menjauhi laranganmu ,

Ya Allah , 
Jika dia bukan jodohku , 
Janganlah biarkan aku merindui kehadirannya ,
janganlah biarkan aku mengharapkan cintaku dihatinya ,
jauhkanlah cintanya dariku ,
dan berikanlah aku petunjuk .

Ya Allah , 
Jika benar dia jodohku , 
satukanlah hati kami , 
bantulah hatiku menerima kekurangannya , 
mengerti dirinya , 
menyayanginya sepenuh hati ,
dan mencintai dirinya apa adanya ,
berikan aku kesabaran dalam memenangi hatinya dan menjaganya ,

Ya Allah kau berilah dia kekuatan ,
agar dia juga mencintaiku seperti mana diriku ,
dan menerimaku dan segala kelebihan dan kekuranganku ,
sebagaimana telah kau ciptakan ,

Ya Allah Yang Maha Pengasih ,
dengarkanlah doaku ini ,
lepaskanlah aku dari keraguan yang ada ,
ajarkanlah aku untuk tetap setia dan sabar menanti dirinya ,
agar satu hari nanti kami disatukan dengan ijab kabul yang sah ,

Tetapi Ya Allah ,
janganlah kau biarkan aku lalai terhadap cintaku padamu Ya Allah ,
Kerana Engkau lah pencinta yang setia ,

AMIN ! 

ha , nyla doa nye ... harap doa ny dapat membantu korang dalam percintaan ok ? but !!! BEWARE for all girl , dont easy trust boy ok .. jage diri , maruah dan mahkota anda , kerana itu semua milik suami anda ,, selagi sang lelaki belum diijab kabulkan dengan anda , anda belum sah untuk disentuh mereka.. anda masih milik parents anda.. ingat tue taw...itu saja perkongsian hary iny ,,,  Kamsa Hamida for reading my blog all dear   





awak dah baca , silalah comment ! =D

2 ulasan: