Blogger Layouts

Yang Tersayang !

pengunjung terhormat !

heart clip art heart clip art heart clip art heart clip art

faiz , mine !

Daisypath Anniversary tickers
#status!
excited dengan kehidupan sekarang !.

Rabu, 24 Ogos 2011

warkah terakhir buatmu sayang !


sayang , thanks cos be with me sejak semenjak ny ,, saya bahagia dengan awak ... tapi malangnya , awak bukan milik saya lagi , ,, awak bersama dye .. bahagia dengan dye .. saya suka melihat awak sentiasa bahagia dengan dye ,, walaupun hati iny tersiksa .. setiap saat kita bersama dulu selalu diingatan saya .. xpernah hilang sikit pun dan xkan pernah padam .. 

DULU ,,
disaat saya sediy ,
awak orang pertama menggembirakan saya ,
disaat saya menangis ,
awak orang pertama yang mengelap air mata iny , 
disaat saya putus asa ,
awak memberi saya semangat ,
KINI ,
disaat saya sediy ,
saya tabahkan diri ,
disaat saya menangis ,
air mata tak berhenti mengalir ,
disaat saya putus asa ,
saya menjadi lemah ,
ini semua kerana awak ! 
sebab saya kehilangan awak !

awak , masih x awak ingat semua kenangan manis kita berdua ? awak selalu wat saya ketawa  .. saya suka tengok awak ketawa dan gembira .. bahagianye waktu dulu kan ? tapi semua itu sudah beralih arah , ..
semua senyuman dan kegembiraan awak milik si dye ... 

awak ,, saya mintak maaf drey hujung rambut hingga hujung kaki atas semua salah silap saya pada awak.. dulu , waktu kita bersama saya banyak sakitkan aty awak kan ? betul x ?maafkan saya .. halalkan makan minum saya .. awak , saya pergi dulu , saya harap awak jaga diri dan terus  bahagia . .. kita xkan berjumpa lagi lepasny  .. maafkan saya jika selepas iny , call dan mesej awak saya x balas ... saya xnak bayang2 awak disisi saya .. saya lepaskan awak bersama dye ! saya terima kenyataan kite xde jodoh.. harap awak juga terima kenyataan iny ... terima kasih atas semua pengorbanan awak dahulu bersama saya ! saya hargainye... Terima kasih wak ... salam..... 


awak dah baca , silalah comment ! =D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan