Blogger Layouts

Yang Tersayang !

pengunjung terhormat !

faiz , mine !

Daisypath Anniversary tickers
#status!
excited dengan kehidupan sekarang !.

Selasa, 11 Oktober 2011

kenapa orang yang tak bertanggungjawab suka permainkan perasaan orang lain ..??

assalammualaikum , guys !

sayang-sayang as semua , aryny as nak kongsi sesuatu . Sebelum tue as nak tanye , ada tak antara kamu , kamu dan kamu yang pernah dikecewekan ? mesti lepas ditinggalkan , korang rasa GIVE UP sangat-sangat dan rasa tak diperlukan lagi kan ? begitulah apa yang as alami dahulu dan sekarang . someone ny tak pernah jemu kecewekan as .  As masih mengharap kat dye lagi . tapi dye tak pernah hargai as . bile dye bosan dan perlukan as , baru dye akan cari as . kalau tak , dye tak kan ingat as langsung . as tahu , dalam pikiran dye dan hati dye tak ada as langsung . as kecewa dengan dye , tapi as x tunjukkan . as selalu tengok dye ngan awek dye bermesra . bergambar bersama . bersayang - sayang . cemburunye as !!!! hanya Allah saja yang tahu macam mana sakitnye aty as tengok dye ngan perempuan lain . air mata as tak pernah berhenti mengalir kerana dye . tapi as tetap tabah , sabar dan setia menunggu dye .  kerana CINTA dah butakan mata as dengan cinta lain yang  menanti as . as tak pandang cinta lain . bodohnye as . tapi sekarang as dah give up . as suke tengok dye bahagia walaupun dalam hati menderita . sekarang as boleh doakan dye kekal bahagia bersama cintanye ... 

thats all for today update ! terimas ! =)

awak dah baca , silalah comment ! =D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan