Blogger Layouts

Yang Tersayang !

pengunjung terhormat !

heart clip art heart clip art heart clip art heart clip art

faiz , mine !

Daisypath Anniversary tickers
#status!
excited dengan kehidupan sekarang !.

Ahad, 28 Ogos 2011

persiapan raya atau ????

hye alls ! 
SELAMAT HARI RAYA !
MAAF ZAHIR BATIN ! 

hye sayang-sayang semua .. aryny puasa yang ke-29 ,,insyaallah ,, lau ada anak bulan malam ny , esok kte RAYA !! hehe ,,,besh !! eerrkk , bes ke??? xpun..huhu... beskan dapat beraye ?? sediy sekali kerana x dapat nak beraye dengan puas .. x dapatla nak kumpul duit raya ,, huwaahhh !!!!! 

korang ,, korang ,, semua dah siap persiapan raye ?? baju bape pasang ? warna ape ?? * busybody betul aku ny * HAHA ! bukan ape ,, sbenarnye kan, raye tahun ny , sye x dapat nak beraya sakan sperti tahun2 yang lepas ..orang wat persiapan baju raye , kemas beg nak balik kampung .. aku ??? wat persiapan nak gie terengganu ,, kemas beg nak wat pergi recruit... 


haa,, nyla dye persiapan untuk lapor diri di terengganu nanti ...
kerjaya sebagai pegawai bomba bukan senang seperti yang kita sangka ...
takot sebenarnye nak gie latihan dye ny ... 

HAHA ! padan muke , aku ! orang lain pergi beraye , aku duk menghitung hari nak gie terengganu .. besla korang dapat beraya sakan .. jelesh eden ! 

ape pun , aku nak ucapkan 
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI , 
MAAF ZAHIR BATIN ! 
andainya aku ada terkasar bahasa atau terlepas kata , 
aku mintak maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki ..
semoge raya iny bermakna buat korang !!
nak duit raya !! HAHA !! ..

untuk pengetahuan para blogger semua , iny adalah entry saya pada tahun iny ,, saya akan pergi latihan di akademi bomba dan penyelamat Malaysia , untuk kerjaya pegawai bomba... slepas keluar dari latihan ,saya pasti akan terus mengUPDATE iny blog , terima kasih kalian .. doakan yang teraik untuk saya ea.. AMIN....
=)

awak dah baca , silalah comment ! =D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan