Blogger Layouts

Yang Tersayang !

pengunjung terhormat !

heart clip art heart clip art heart clip art heart clip art

faiz , mine !

Daisypath Anniversary tickers
#status!
excited dengan kehidupan sekarang !.

Ahad, 14 Ogos 2011

Pengorbanan Yang Tidak Terhenti...

bile dulu aku berikan kau kasih sayang...kau berikan sayangmu hanya sementara...aku hilang semua kenangan dulu..aku hilang belaian mu...aku hilang kasih yang kau beri dulu...
kini , 
dye bahagia bersama yang tersayang... tapi , hubungan mereka goyah..kerana cinta aku berkorban keperitan hati iny membantu mereka...aku terluka melihat kemesraan mereka..,,tapi aku tabahkan jua hati iny... ape yang mampu aku lakukan hanyela mendoakan kebhagiaan mereka drey jauh.... semoga kau sentiasa bahagia bersama dye sayang ... aku sentiasa mencintai kamu walau sejauh mane kite berjauhan...kau sentiasa dihati walaupun hati kau dimiliki orang lain... 

coretan untuk yang tersayang... ,,,


awak dah baca , silalah comment ! =D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan