Blogger Layouts

Yang Tersayang !

pengunjung terhormat !

heart clip art heart clip art heart clip art heart clip art

faiz , mine !

Daisypath Anniversary tickers
#status!
excited dengan kehidupan sekarang !.

Isnin, 15 Ogos 2011

kesedihan yang x berkesudahan...

Menggeletar tanganku..sebak dadaku , melihat laman facebook dye dan kekasih hatinye..mengalir air mata ku di bulan puasa ny...sakit hati aku melihat kebahagian dye dan kekasih hatinye... Ya Allah ,, hanya tuhan yang tahu betapa perit hati iny , sejak dye tinggalkan aku.... hidup aku terkontang kanting... kalau tidak kerana abg naufal yang tunjuk semuanye tentang dye , aku xkan tahu... terima kasih abg..sayang abang dunia akhirat... disaat aku melihat 1 status kekasih hatinye , " xsabar nak jumpa dye " .. status ny berdekatan dengan tarikh lahir aku,.. aku tunggu peluang untuk sambut bersama dye , tapi malangnye dye bersama kekasih hati dye... luluh hati aku melihat semua iny ,, disaat aku menitiskan air mata , aku terdengar satu lagu ny di radio...

ATAS SATU CINTA 

jejak-jejak langkahku bagaikan lembaran waktu
apakah ku masih bisa terus melangkah
serpihan hidupku kan ku bangun di atas satu cinta

subhanallah aku mencintainya
subhanallah aku menyayanginya
dari ufuk timur hingga ke barat
selalu di hatiku
lagu ny menyedarkan aku betapa hebatnye dye dalam hati aku..selama setahun dye tinggalkan aku ,, dye hancurkan haty aku , aku tetap menyayangi dye... subhanallahhh...kau terlalu istimewa..hanye Allah dan haty iny yang mengetahui penderitaan seorang wanita yang meratapi pemergian seorang kekasih..... aku hanye mampu membawa diri menjauh dari dye.... subhanallah , aku mencintainya.... 



awak dah baca , silalah comment ! =D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan