Blogger Layouts

Yang Tersayang !

pengunjung terhormat !

heart clip art heart clip art heart clip art heart clip art

faiz , mine !

Daisypath Anniversary tickers
#status!
excited dengan kehidupan sekarang !.

Khamis, 18 Ogos 2011

sekali lagi aku dilukai kau ..



kau minta aku peluang kedua ,, aku meragui kau ,, aku cube berikan nye ,, tapi aku x nampak kesungguhan kau ,, kau katakan itu , seperti melepaskan batuk di tangga ! dengan kekuasaan ALLAH , semuanya terbukti ..kau x pernah ikhlas denganku.. bodoh nye aku mempercayai mu .. buta nye aku x melihat keburukanmu... malangnya aku mengenali.. iny kali ke3 kau lukai aku... terima kasih syg !
 permintaan aku , jangan pernah cari aku lagi .. jangan ganggu hidup aku lagi .. xkan pernah ada peluang lagi untuk kamu wahai lelaki ! terima kasih untuk kali terakhirnye !



untuk hamba ALLAH yg bernama lelaki !
awak dah baca , silalah comment ! =D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan