Blogger Layouts

Yang Tersayang !

pengunjung terhormat !

heart clip art heart clip art heart clip art heart clip art

faiz , mine !

Daisypath Anniversary tickers
#status!
excited dengan kehidupan sekarang !.

Khamis, 18 Ogos 2011

mereka IDOLA saye ! ♥

Assalammualaikum alls !

how are u my all dear ??sehat ? ny kan bulan demam & selsema ,, lau x sehat mam ubat oke?? kwn-kwn puase x aryny ? hary ny dah ,, 19 hary kte puasa .. kejap je kan ,, lagey 10 ary jek lebaran nk tibe  =D HEHE !

sbenarnye , bukan iny updater aku ary ny ,, korang bace x entri tu... IDOLA .. aku sbenarnye nak cter tentang idola aku ... ada yang dapat mengagak , idola aku mestyla pelakon korea kn ?? 


HAHA ! slah la !! aku memang FANATIK giler ngan korea tapi , aku juga ada idola malaya ,, HAHA !  meh , teruskan membaca entri iny , pasti anda akan tahu siapa .. 


korang nak tahu sape ny ?? inyla uncle ku ,,, Radzi name dye .. already married with my beauty auntie n get 1 cuteers girl son... nak tahu kenapa dye idola aku ?? sebab dye pandai taw,, skunk ny dye berpangkat Pegawai Polis ,, sebab tuela dye jdey idola aku .. aku nak jdey pegawai berpangkat seperti dye ... tapi pegawai bomba la..hehe . =D



Haaa,,, ny pula abg saudara aku .. aku panggil dye abg long sje,,, hensemkan ?? opss,,, tapi dye sudah berpunye..HEHE! dye ny bakal TUDM taw..sye bangga sama dye.. sbab itula dye idola saye .. ! =)


iny juga abg saudara ku ,,, nasharudin ataw mudah dipanggil abg teh ..  dye baru saja menamatkan latihannye di Pulapol Sarawak dan mahu start menjalankan tugasnye...dye juga adalah idola ku sebab dye juga terbaik dalam keluarga ku ... 

senang citer macam ny la,,,semua keluargaku adalah yang terbaik kerana mereka ada keistimewaan dan kelebihan yang tersendiri.... 
sayang korang semua 





awak dah baca , silalah comment ! =D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan