Blogger Layouts

Yang Tersayang !

pengunjung terhormat !

heart clip art heart clip art heart clip art heart clip art

faiz , mine !

Daisypath Anniversary tickers
#status!
excited dengan kehidupan sekarang !.

Khamis, 25 Ogos 2011

kenape kamu ?? grrr ,,,

Assalamualaikum ,,
hye alls ,,
meh , kte bace entry kali ny ,,,

Dah 25 ary kte pose ,, lagey 4 ary nak raye...yeye ! saya suke !! eerrrkk ?? suke ke ?? huhu.. x berapa suke .. sebab ape ?  ada 2 sebab .. yg pertama : saya x dapat nak beraye puas ! sediy ny !  yang kedua lak : seperti tahun yang lepas2 , saya x dapat nak beraya ngan dye !!  siapa ? MR. A(tetttt...!!) rindu dye seyh!!! tapi dye raye ngan awek dye la..HAHA ! padan muke anda ,,, huhu.. dah2 ,, meh , kte straight to the point pade entry hari ny,,, korg nak taw ape?? sejak bulan pose ny kan ,, bnyak betul dugaan yang nak wat aku marah ,, tapi aku still sabar ..haha..ny pasal facebook la... aku ny jenis yang x memilih kawan .. siapa add , aku approve . seperti biasa aku akan post wall *thanks cos add ♥ * tapi kadang2 ada yang mengambil kesempatan.. tu la yang paling aku x suke .,,

nyla dye,,, ggrrr,, menyusahkan betul la...aku paling x suke orang mintak nom tepon,, 
baru kenal x pasal2 mcm tue,,, 
x habes ngan tu , dye siap msej aku lagi...



pastu , aku dah x balas mesej dye , bengang kot... ada jugak manusia yang suka memaksa macam 
ny,,,,sush nak hidup cmny..


aku ingat  dye xkan mesej aku lagy , rupenye , dye still mesej..
betul2 giler ny...grrr,,, adek ,, adek...hurm entahla...



haa,, ny lagi sorang mamat ..  dye ny baik ,, tapi kadang2 melampau sangat ,,
aku x kesah sangat ngan dye ny ,,
tapi , ble dah lame2 rase rimas lak ,,
korang bace comment diatas mesti pikir dye baikkn ?
tapi ,,,,
tengok ny ...



haha  !ny komen di picca aku ,, mula2 puji pastue ,,lain dimintak nye...
amik kesempatan betul ! geram aku ..huhh !! 

pe pun thanks kerana membaca ea korang..hehe.... aku saja nak meluahkan perasaan ,,, BTW , thanks for reading bebeh !! muacks !!!

awak dah baca , silalah comment ! =D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan