Blogger Layouts

Yang Tersayang !

pengunjung terhormat !

heart clip art heart clip art heart clip art heart clip art

faiz , mine !

Daisypath Anniversary tickers
#status!
excited dengan kehidupan sekarang !.

Jumaat, 26 Ogos 2011

Hari Raya tanpamu lagi !


Assalammualaikum !
hye all readers !

     seriously , aku memang xde mood aryny .. pe yang aku tahu hanye la menangis .. hanye kerana seorang lelaki... aku kecewa .. aku putus asa .. aku x mampu nak teruskan hidup aku ,.. yeee ! skunk aku betul2 lemah ,, ketika aku menaip entry ny , air mata aku x behenty mengalir .. dye ketawa bersama orang yang dye sayang , tapi aku menitiskan air mata kerana dye  .. aku memang x mahu dye contact aku ... tapi sbagai perempuan , kite perlukan orang yang kte sayang kan ? 2 tahun aku macam ny .. dulu , dye mintak aku janji jangan pernah tinggalkan dye .. aku berjanji dan aku bersumpah ... aku x pernah tinggalkan dye .. dye juga pernah berjanji xkan tinggalkan aku .. dye kate tue xkan pernah terjadi ..  dye kate hanya aku yang dye akan selalu sayang ... tapi sekarang , sayang dye beralih arah... dye lebihkan perempuan tue .. dye sygkan perempuan tue.. aku hanya perempuan yang hanya tahu MENYEMAK dalam hidup dye... aku mengaku , dulu selepas dye lepaskan aku ,,, aku memang ada pengganti dye .. itu pun selepas 5 bulan aku merana disebabkan dye .. mungkin dye ley pikir aku bahagia bersama orang baru .. tekaan dye salah .. aku memang bahagia pada luaran , tapi dalaman aku ..?? pernah ke aku bahagia ? dapat ke aku sayang lelaki itu seperti aku sayangkan dia ? dapat ke aku terima lelaki itu macam aku terima dye dulu ? jawapannye semua TIDAK ! sebab xkan ada pengganti dye dalam hati aku ...akhirnye , kerana dye , aku tinggalkan lellaki tu , tapi dye xkan pernah tinggalkan perempuan tu kerana aku ,, sebab aku xpernah layak tuk mencintai dye ..

     Pernah kah dye pikir macam mana kecewanye aku kerana dye ? pernahkah dye pikir macam mana hancur hati aku kerana dye ? pernahkah dye pikir kesengsaraan aku kerana dye ? pernahkah dye pikir tersiksanya aku kerana dye ?pernahkah dye pikir betapa lemah wanita iny menerima kenyataan bahawa dye x pernah mencintai wanita iny ? dan pernahkah dye ketahui , dugaan yang aku lalui selepas dye pergi meninggalkan diri dengan lafaz  , * saya lepaskan awak * . ! betapa kecewa nye hati iny , hanya YANG MAHA ESA saja mengetahuinya ...

     Tahun lalu , aku ber angan-angan mahu menyambut Ramadhan & Hari Raya Aidilfitri bersama dye . aku tahu , hubungan kami mula goyah .. aku cuba berusaha mendapatkan cinta dye balik . dye x amik kisah langsung pada aku . tapi aku tetap berusaha biarpun maruah aku sebagai perempuan jatuh dihadapanya . aku merayu , menangis padanye agar kembali padanya . alasanya tetap sama . tapi , yang aku xkan lupa sampai akhir hayat aku ,.... kerana sayangkan dirinya .., aku sanggup belikan baju raya untuk dye , aku teringin sangat nak jahitkan untuk dye. aku beli baju yang sama warne dengan baju aku.niatku nak wat suprise ! aku belajar sedikit demi sedikit dengan ibuku demi dye . tapi ,, betapa malangnya diriku ,, belum sempat aku jahitkan dye baju tu , belum sempat aku menyambut raya bersama dye ,,, dye pergi tinggalkan aku .. musnah sume hasrat aku ! kini baju tu masih lagi dalam simpanan aku ! aku hanya mengharapkan dye kembali padaku raya iny ,, tapi malangnya , semua itu hanya mimpi palsu pada aku... raya  ku hanya akan ditemani air mata untuknya .. TERIMA KASIH !

luahan ikhlas dan jujur dari aspa ! 

awak dah baca , silalah comment ! =D

5 ulasan:

  1. hey girls . don't be like this ocay ? cari kekuatan anda . perempuan bukan insan yg lemah , walaupun hati kita lemput dan mudah rapuh (:

    BalasPadam
  2. desy alisia : thanks gurl ! 2 tahun still xdpt lupakan dye .. xtahu macm mane care nak lupekan dye... =(

    BalasPadam
  3. hey dear , chill oke ... ramai lagi laki yang lebih baik dari dy ... hopr kau tabah ...

    BalasPadam
  4. hey...ape ni x mao sedih2 sbb lelaki lahh...awk x lemah cme lelaki tu yg lemah x mampu nk luruskan tulang rusuk lelaki yg hilang mcm awk ni...mcm ni lah...lpekn dy...sy tau first love amat skar d lpakan tpi igtlah...dy pergi berti cinta itu sdah pudar dn hilang...
    awk kene buktikn kat dyerr yg awk leh cri yg lbeyh baik dri dyerr...igt awk,, lelaki klu d bgi bnyk2 pluang dy akn mule x hargai wanita dn anggap awk ni trgila gilakn dy dn awk ni wanita yg amat lemah dn ape2lah prasangka yg bersarang dlm otak dyerr so...lps ni awk kene hdop sprti biase bnyk lgi lelaki yg baik yg blh jdi imam dan khalifah yg baek tok awk k..maaf klu sy komen lebih2...

    BalasPadam
  5. @ema zara : thanks syg ! =D
    @Loverholic : thanks dear ! hope ley dapat crey pengganti dye..thanks sgt2... =D

    BalasPadam